Tuesday 11 October 2011

The Story of October!


Bulan Oktober tahun ni (2011) agak spesel dr thun2 sblumnye. Let me just listing them down;

         ♥ My 23rd 1st Birthday as a WIFE & a mom-to-be! 

╔♫╗────────╔═╦╗─♫╗╔╗─╔╗─♥──
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║╚╠╬╦╣╚╣╚╦╝╠═╦╦╗
║╦║╬║╬║╬║║║║╔║║╔╣╔╣║║╬║╬║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║♫═╩╩╝╚═╩╩╩═╩╩╬╗║
────♫╝╚╝╚═╝─────────────╚═♥

         ♥ My Convocation Day on 10/10/11 at IIUM Gombak, after 5years studying from matriculation until main campus.

         ♥ I'm approaching 8th months of pregnancy! So, lagi sbulan lebih je baby duk dlm prut aku! ٩(-̮̮̃•̃)۶

Convocation + 8th month's Baby in tummy! =)


         All in ONE! Memang syok habislaa...walaupun xdapat hadiah n sambutan meriah2, aku xkisah pun sbb dari kecik aku dh diajar cmtu... Thanks gak to my parents sbb xbiasakan aku dgn hadiah2 mahal n celebration yg grand2.. Tapi jauh disudut hati adela jgk keinginan nak rase smua tu kn....but its just a desire, not a need at all! Tapi kan....anak aku nanti, aku hrp aku mmpu beri smua tu, biar dia merasa dpt hadiah everytime his/her birthday or special day come. Biar dia rasa dihargai, disayangi, dimanja... Walau xgrand, ckupla skadar mama n papa dia yg meraikan smua tu dgn dia... InsyaAllah, itu harapan aku...
        Bulan oktober ni jgk, aku n suami plan nak scan bby skali lg, nk confirm gender coz nnti senang nak beli brg2 kaler pink or biru!hahaaa... Aku dh nk start beli smua brg2 utk b'salin nnti cz tkt lmbt2 xsmpt n aku pn xlarat! Lagipun, ktorang nk tgk kedudukan bby yg breech hari tu dh normal or blum... Kalo blum, aku pk2 nak g jmpe ustaz yg mak tiri aku citer hari tu, dia wt air tawar ke ape ntah, nk suh bby pusing ke tmpat yg spttnye... Harap2 kelahiran bby ni nnti normal n selamat, amin...



No comments:

Post a Comment