Tuesday 20 March 2012

Dulu & Kini; CINTA tetap milik kita!

Zaman couple~~, from 22/08/2008...

Zaman tunangan; menghitung hari disatukan! from 17/04/2010..






Then dh kawen...b'jnji b'sama slamanya.. from 12/02/2011..

Now, B'tmbah sorg lg dlm hdup kami, penyeri hdup,
bukti cinta kami =)...from 10/12/2011...

Alhamdulillah...aku bersyukur pada Tuhan yg Maha Esa. Dia yg telah mengatur hidupku dari aku dilahirkan, hingga kini aku pula yang melahirkan seorang insan yang amat bermakna bagiku... Aku amat bersyukur pada Tuhan kerna mengatur hidupku sesempurna ini, mengurniakanku lelaki yang baik, dan memberikan kami zuriat yang sempurna. Tiada kata dapat ku ungkapkan lagi...betapa aku bersyukur dgn semua kurniaan ini. Aku selalu berdoa agar kesempurnaan ini, walau sederhana, akan tetap menjadi milikku selamanya....amin....


No comments:

Post a Comment